3 timmar i skolan

Toodelooo :)
idag, var en kort dag, 2 lektioner & ett par raster.
So:n var det att kolla på film & Svenskan va inte så mycket där häller, satt i bibloteket den mästa av tiden & letade enfter ordböcker.
sen så skulle vi bara samlas i ngt klasstum för att få veta information om kvällen, som jag dock inte ska vara med på, får tacka min älskade pappa för att han skrev en lapp så ja fick vara hemma istället (A)
men efter skolan vid typ 12:30 så gick jag och tanya till lastrada och träffa sjukt mke folk (hon skulle till mikkan - som var där)
och så satt jag coh bet upp cola burkar (H)
gjorde ont i tänderna efter en stund, men de va roligt
sen tog ja tåget hem och nu sitter jag här, ska bara fixa mig lite sen ska ja ta tåget in till kungsbacka och träffa felicia (L)

Puss angeliqa ♥

Kommentarer
Postat av: Emil :)

fan va soft dag,

3 timmar.

2009-10-01 @ 19:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0