idag <3

Hejjhejj ♥

Vaknade imorse av att mamma väckte mejj. Var tvungen att skynda mejj och sedan gå till skolan.
Hade bara halv dag idag så vi hade två lektioner och slutade vid 11 göttmos :)
Stack ner till lastrada för fiffi o mikkan var där, och när ja o angeliqa var påväg dit mötte vi robin som också skulle dit. När vi kom ner så satt de typ 20 pers från våran skola där o käkade :P (tjokkisar) :D
Efter en stund så gick vi upp till mikkan för hon skulle färga sitt hår så jag satte mej vid datan medans dom fixade de :) Efter ett tag var jag tvungen att gå för jag skulle göra iårdning på marknade vi har på våran skola( vi samlar in pengar till gambia) så gick dit och fixade lite med emma och några till. Senare så kom alla andra så mikkan fiffi jag och paulina gick till bamba för vi skulle repa, gick la sådär först. Sedan kom alla och de var marknad spel ponny ridning och massa mer :)
Så vi gick la runt och luffade och kollade på saker o så.
Senare runt kvällen så började alla plocka ihop så vi slängde oss på sofforna och kollade på ;)
Sedan när vi skulle hem ringde jag mamma o frågade ifall hon kunde hemta hem eftersom ja bor så långt bort men som vanligt ville hon inte hemta mej så jag fick damp på henne o slängde min mobil och gick iväg, fast mikkan hämtade mobilen och tvingade mej hem till henne för hon skulle fråga sin mamma ifall hon kunde köra mej men jag visste att hon inte skulle gö de så jag tyckte de var meningslöst men de tyckte inte hon. Men hennes mamma orkade inte så nu ska jag sova hos mikkan istället för jag vill inte gå hem till damp mamma.
Och imon är det orientering vid 9 och slutar direkt efter :)GÖTTMOS!
har inte nott mer att skriva nu.

LoveTanya <3

Kommentarer
Postat av: Angeliqa

HAHAHA tanya, göttmos är mitt ord ;D

2009-10-02 @ 11:25:43
URL: http://www.jjeliiqah.blogspot.com
Postat av: tanya

hahha jag tänkte att jag fått de från nott xD

2009-10-02 @ 21:49:25
Postat av: Angeliqa

HAHAHAHAAHAHHAAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHHA!

2009-10-06 @ 11:04:33
URL: http://jjeliiqah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0