PANIIIIIK!!

m
hej igen, jag har så otroligt tråkigt! jag tror jag ska ta o baka cupcakes eller något :)
jag har nämligen hittat ett jätte fint recept som jag vill praöva, men problemet är det att jag orkar inte just nu, jag är så himla trött!
efter en dag med spring & bara träd runt omkring sig så blir man förvirrad och trött.
och jag har faktisgt sovit en stund för att orka resten av dagen, liksom fredagen har ju bara börjat!

jag och min älskling har 2 månader idag. det låter inte mycket men det känns längre.
jag älskar dig Adrian Herrera ♥


men nu, tillbaka till det jag skulle skriva från början, för ett par veckor sedan så lämnade jag in min kära kamera på lagning för att den typ va helt sönder, den glappade och slutade fungera imellan åt och man var tvungen att stänga av den och vänta i typ 10 minuter innan man kunde fortsätta ta kort. detta gjorde att jag blev såpass arg och bad pappa lämna in den på lagning, nu efter 4 veckor ungefär så fick jag reda på att - nä din kamera går inte o laga så du får en ny!
jo jag fick en fin ny kamera, bara det att jag vet inte hur man lägger över bilderna på datorn och jag får panik, jag är i stort sätt beroende av att fota och sedan redigera bilderna. bara att jag vet ju inte hur man lägger in dom så jag kan inte redigera dom,
kameran är bra, tar mycket fina kort och så, men hur ska ja ha användning för en kamera när jag inte kan lägga in dom på datan som jag gjort med min tidigare kamera!
jag får PANIK!


puss Angeliqa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0