Angeliqa's dag som förkyld?

Tooodeloooo :)
jag tycker att det är störande att alla skriver chacha, men endå säger jag det & skriver det själv, men då vill jag också lägga på att jag är inte ett dugg seriös när jag säger det.
och sen stör jag mig på alla FJORTISAR som skriver - Tiep, Asowe, sötnuuwsh m.m
LÄGG AV SNÄLLA!
asso det var ett år sen snälla, eller jag ska inte säga så mycket igentligen, för jag skrev det också för ETT ÅR SEN men endå. kan ni inte förstå att man tröttnar på att läsa det?
och sen, alla som kallar mej fjortis! hör jag de en gång till, ja har krossat ansikten och jag tvekar inte på att göra det igen! KALLA MEJ INTE FJORTIS!
vad är fjortis på mej? inte ett skit. nä jusst de!
ÅÅÅÅÅÅÅH!
fan ja blir bara arg.

men nej, nu ska vi vara glada!
men jo, idag så har ja inte gjort på mycket, som jag skrev innan så orkade jag inte gå upp på morgonen för ja hade typ migrän.
men jag åkte till skolan iallafall, på bussen va det ett PEDDO som smekte mitt ben :/
LÄSKIGT!
men slutade efter lunch, jag och tanya gick till navet (dator sal) och hon typ kollade på fokis blogg - www.foki.se
(tror ja den heter) den e ganska bra, jag läser också hennes blogg i mellanåt. ÄLSKAR hennes hår!
men iallafall, så skrev jag på Fronter, till utvecklings samtalet om ett par veckor, lite jobbigt för alla ämnen fanns inte! helt onödigt att dom säger att vi ska skriva om det inte finns något att skriva på, jag vet inte ens hur många ämnen i har i skolan, (tycker att det är förmånga iallafall) men men så är det.
men när jag var klar med de så gick vi hem till tanya, kollade lite på tv och somnade ;D
sov i ett par timmar & sedan vaknade av att tanyas mobil ringde.
det var dock tur för att jag skulle precis bli uppäten av hajar ( i min helt konstiga dröm )
jag tog ett par mackor och sedan till äppleträdet för att leta äpplen :)
hittade ett  ganska fint äpple och sen började vi gå mot skolan för att tanya skulle träna, jag är så förkyld så ja kan knappt prata, för ja hostar & nyser exakt hela tiden!
men så är det, man får leva med de.
eller leva och leva, jag är förkyld otroligt mycket och väligt länge, mitt emunförsvar suger, pluss att jag måste börja äta! INTE BRA.
men nu så ska jag koncentrera mej på tv:n lite för att jag kollar på Grey´s anatomy nu, och det är jobbigt att göra två saker samtidigt, jag är dock knivva som borde kunna göra 2 saker samtidigt, men nu är det så att det kan inte jag. för ja är UDDA :D
hahahaha.
men ha de super bra

Pussar Angeliqa ♥

Kommentarer
Postat av: Emil :)

krya på dig hjärtat <3

2009-10-01 @ 13:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0