Angeliqas dag :)

hhellufuckers'  (skrattar)
Jag & min underbara älskling Tanya, bestämde oss för att göra en blogg tillsammans och det blev denna :)
och har hört att blogg.se är lite seg men vi fattar den nog, vi slår våra mycket klocka (inte) huvuden ihop och tänker ut något riktigt bra så löser sej det nog.
Och jag har ju klarat mig hittils så de kommer nog att gå bra resten av tiden också :)
men men, om man har en blogg så får man ju skriva om sin dag också, så var berädda på DUBBELTRUBBEL för här kommer min dag på ett par rader -
jo, det var ju nämligen så att min kära mamma lämnade mej idag & åkte till spanien, UTAN mig dessutom! helt onödigt. tänk så ville jag följa med?
men jag får göra det bästa av situationen och begära MARROS av saker :)
så mamma, de e bara till för dig att shoppa loss, till mej :)
'UNDERBART
men iallafall, det blev puss & kram och sen cchau, så åkte hon och pappa till flygplatsen så jag gick till bussen för att åka till skolan, hade en hyffsat bra skoldag, när jag väl var hemma så får jag ett sms av Älsklingen att jag skulle gå ut till busshållplatsen & möta honom,
sen var jag med adrian i stort sett resten av dagen, och klockan är jusst nu 22.25 och efter att jag har skrivit klart detta ska ja stänga datan & försöka sova
men ha en underbar kväll.
sen små kollade jag lite på idol, jag tycker inte att någon är speciellt bra av tjejerna, inte av killarna häller eftersom att han som jag tyckte var den "bäst" inte gick vidare.
SÅ KUK I ER JÄVLA JÖRRU HELVETE! seriöst,
jag kan inte häller säga att någon av dom är dåliga, men vilka/vem tycker ni är bra?

puss Angeliqa ♥


Kommentarer
Postat av: Jenniee :)

haha, om idol.

hon med långt krulligt hår är bra tycker jag :)

vet inte vad hon heter ;$

2009-09-29 @ 23:02:54
Postat av: Angeliqa

kul att du tycker det :)

jag tyckte själv att Eric var den bästa,

men jag tror att han åkte ut, tråkigt nog :(

ha en bra kväll

2009-09-29 @ 23:07:23
URL: http://mondayiminlove.blogg.se/
Postat av: Ellinor

jag tycker att jon är bäst,

eller a han är bäst helt enkelt.

vi ses <3

kram Ellii'

2009-09-29 @ 23:25:25
Postat av: Angeliqa

jon,

jon, ja måste tänka (haha) det är väll han med dom gladögonen?

ja det är de, tror jag.. eller något,

men okej, bra att du tycker om någon i allafall hade vart väligt tråkigt om man inte tyckte om någon i Idol, ingen mening att kolla på det då.

2009-09-30 @ 07:00:00
URL: http://mondayiminlove.blogg.se/
Postat av: alicia

RASMUUUUUUUUUS!

guud va han är bra, jag dör i hans ögon (A)

2009-09-30 @ 20:24:51
Postat av: Emil :)

Dubbel trubbel - är från pokemon :D

2009-10-01 @ 13:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0