Tanyas dag!

ShenaShena!


Nu så har jag och Angeliqa bestämmt oss för att göra en fin liten blogg tillsammans.
Vi ba bestämde de helt plötsligt, vi e såå bäst!
Aja ska skriva lite om min dag då. Fast den e nog lite tråkig idag för jag har inte gjort särskillt mycket. Men de är bara att läsa på då!
Imorse så vaknade jag ganska sent så jag var tvungen att strässa till skolan för vi skulle ha tråkigt cp franska som man inte fattar nott av. Fast jag fick den lektionen överstökad utan några missöden ;)
Hade sedan orientering så vi fick stå där ute o frysa ihjäl tills gympa läraren kom. Efter lektionen var slut var jag o angeliqa tvugna att vänta på forsell och jakob för dom var sena. Och typ efter 20 min kom dom o sa att dom gått vilse och blitt jagade av en häst i en häst hage XD HAHAHHAA
Var tvugna att skynda oss tillbaka, men kom försent!
Sedan gick väll resten av dagen som vanligt -.
När man kom hem satte man sej lite vid datan o slappade lite. Somnade sedan på soffan(a' (var otroligt trött)Förut då så kollade jag på IDOL Clara e fan bäst av tjejerna! Vem tycker ny e  bäst?
Och nu sitter man här och bloggar :)

LoveTanya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0